دنيا العرب
اهلا اهلا اهلا يا ميت اهلا وسهلا مرحبا بك فى منتدى دنيا العرب



اهلا بكم فى منتدى دنيا العرب
 
الرئيسية  <head> <styleاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخولالمجلة مركز رفع الصور

شاطر | 
 

 برنامج 3D-Coat

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 483
تاريخ التسجيل : 14/06/2012

مُساهمةموضوع: برنامج 3D-Coat   الجمعة سبتمبر 28, 2012 9:06 pm




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


[b]سوف اقدم لكم اليوم موضوع جميل جد ومهم بالنسبة الى الاشخاص المحترفين فى تصميم الرسوم المتحركة


[b]مع برنامج التصميم ثلاثى الابعاد الرائع فى اصدارة الاخير 3D-Coat 3.7.10A SIMP/CUDA x32/x64



[b]3D-Coat
is a useful tool for 3D artists and designers aimed to boost the speed
and quality of 3D-object texturing and detailing and developed
specifically for game development, etc...Painting textures and
sculpting. It combines painting layered textures and sculpting in one
easy to use interface. Retopology tools. 3D-Coat combines the most
powerful retopology approaches in one package.


[b]3D Layers. Every layer consists of a colour, specular, transparency, and displacement channel.


[b]Compatibility. Full compatibility with Light Wave 3D, Modo (via .lwo format), Maya, 3ds Max, Carrara (via .fbx and .obj format).

tr
3D
mouse support. 3D-Coat supports 3D SpaceNavigator by 3DCONNEXION.
Connection with Adobe Photoshop. It can deeply integrate with Adobe
Photoshop (R) or any other PSD editor.


[b]Features 3.7.10

Per-face hide tool in voxel surface mode
CutFace in PaintRoom will hide voxel pieces too. In so way freeze/hide tools in paint room act on voxels as well.
Ghost mode introduced
New blendmode - Highlight emissive. Read hint there.
new item Texture->Import->Emissive intensity
"To center mass" and "To bound centser" in Merge tool will move gizmo instead of object.
Free-form pose deformation quality improved a lot. Matth of transforms rewritten.
Fixed "more on bright" issue
fixed "improper scale issue"
fixed "Selecting Low-Poly View breaks shading views"
mutiple uv-sets per object in FBX export/import supported.
resolved scaling issue
import tiles as UV sets implemented for MV painting too.
I made better support of smoothing groups export via OBJ files.
crash when saving subtree fixed
small
fixes: renaming models in "Models/Splines" tab fixed + dropped models
from VoxTree -> Models getting more intuitive names.



الصور

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


وسوف تجد البرنامج على ميديا فاير من هذا المنتدى ...... ولو دورت فى جوجل مش هتلاقى على ميديا فاير ولو لقيت هتلاقية مش شغال


نيجيى للتحميل على ميديا فاير


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://donyaal3rb.hooxs.com
 
برنامج 3D-Coat
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
دنيا العرب :: قسم برامج تصميم :: برامج 3D-
انتقل الى: